MadebyM

Made with love Made by M

Jag är en lycklig flicka!

Publicerad 2008-11-25 11:36:21 i Alla dessa saker,

Lycka, glädje, lättnad,
Åh denna underbara dag.

Jag ser ut som skit,
Jag är hur trött som helst.
Jag måste städa och handla
Måste betala min hyra och får inte fira min lillebror som fyller 17 idag.

Trots allt detta så är jag lycklig som en ko på grönbete
Som en fisk i havet.
Jag är så lycklig som Ida i en säng full av karlar!
Skämt och sido.

Det enda som skulle kunna göra mig mer lycklig är om alla kända tatuerare kom
och sa att dom ville tatuera mig gratis!!!!!!!

Vadan denna lyckla frågar ni er.

Jag klarade min förra tenta,
Tre poäng från Vg!
Helt kung. Jag har klarat min första kurs på universitetet.
De här borde väl ändå ge mig minst tre stjärnor i himlen.

Och inte nog med det,
Jag och Therese fick godkänt på vår uppsats.
Utan komplementeringar till och med!

Dessutom så svarade jag på alla frågor den här tentan jag gjorde nu på morgonen.
Det känns som jag har klarat den också!

Idag kan jag gå på moln.
Önskar jag kunde fira med mina älskade.


Ungefär så här glad, fast jag ser lite läskig ut på denna bild!!

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2008-11-25 12:11:47

YEY! Va härligt för dig lill-tjejen ;D Så glad jag blir för din skull! :D

Postat av: Linn

Publicerad 2008-11-25 12:40:57

meeen, grattis! :) vad roligt. och jag är säker på att de gick gode bra idag också! :)



och sen tycker jag verkligen att vi måste ses på riktigt snart, haha! och inte när jag står bakom kassan på starre!

Postat av: I

Publicerad 2008-11-25 15:38:35

Du är en bra kvinna. Im proud of you. Och ja, en säng med karlar. Niice.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela