MadebyM

Made with love Made by M

Detta är om sagor

Publicerad 2008-11-12 21:18:57 i Alla dessa saker,

Jag läste nyss ett bloggilägg som gjorde mig alldeles rörd.
Hon beskrev sin pappa, som han var innan han dog.
Hon skrev att hennes pappa gillade att klä ut sig till cowboy och att den han tyckte
att hennes mamma var vackrast i världen.

Är inte det helt underbart?
Som i en gammal saga där föräldrarna tittar varann djupt i ögonen
och kan sitta så i flera timmar.
Varför finns de inga gamla sagor nu för tiden?


Platsar i ett gammalt slott även kanske i Moas lägenhet?

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2008-11-12 22:10:21

Tack för kommentaren. Vilken vacker lampa! Lite väl stor kanske att hänga i vardagsrummet dock? Kan bli lite i vägen under fartfyllda fester ;)



Ha det!

Postat av: Kickan

Publicerad 2008-11-12 22:41:50

Hih, jag har saknat ditt bloggande tjejen ;)

Jao, det kändes som det tom när jag fick veta att jag kanske skulle dit :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela