MadebyM

Made with love Made by M

Den onda cirkel.

Publicerad 2008-11-12 16:35:02 i Alla dessa saker,

Nu var det riktigt länge sen jag tog mig tid att blogga.
Och det har som vanligt hänt mkt sedan dess.
Jag har även kommenterar andras bloggar fått svar men inte varit artig nog att svara tillbaka.
Så fy och skam på mig.

Det har gått en helg och snart (!) tre veckodagar sen jag uppdaterade,
Helgens äventyr kommer att komma upp i bildform på pixbox.
En bild säger mer än ord säger man ju.

Jag tror jag har grävt ett hål åt mig själv och lagt mig i det frivilligt.
Jag fattigare än någonsin och jag har hundra miljoner sidor att läsa.
Jävla Vetenskapsteori bajs, de gott folk är inte en rolig kurs.

Men ja, håler blir stort vilket betyder att jag sover mkt, vilket leder till att jag inte får saker jag borde göra gjort.
Vilket i sin tur leder till ett djupare hårt, vilket leder till mer sömn.

Den onda cirkeln.

Jag hatar att vara den som klagar, även fast jag gör de ganska ofta men ändå.
Skriver man om det blir det faktiskt lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela