MadebyM

Made with love Made by M

3000 sms är borta med vinden.

Publicerad 2008-11-28 14:56:05 i Alla dessa saker,

Goddag världen.

Idag är det fredag och hör och häpna Marie ska ingenstans ikväll.
Jag stannar i min mysiga lägenhet.
Mysig är den för att jag städat ordentligen och för att en viss Benk ska komma :)

Precis för en månad sen fyllde jag på min mobil med 300 kr.
Vilket ger 3000 gratis sms.
Vilket är extremt mkt.
Pengarna tog slut och jag hade gett mig fan på att inte betala mer dennna månad.

Så mitt nya mål blev att skicka upp alla sms.
Och vet ni vad.
Just i denna stund har jag bara ett endaste sms kvar!!
Inte illa pinkat för en nörd som jag!!

Men det gör att jag känner att jag åstadkommit nånting!
Jag har hittat min livsmål, (eller var de att bli rik?)

Men nu när jag sitter här och känner att jag lyckats så känner jag mig tom.
Nu kan jag inte skicka meningslösa sms längre.
Ilandsproblem.

Jag vill tacka alla mina fans, Halebop som har gjort

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela