MadebyM

Made with love Made by M

The reason

Publicerad 2008-05-19 22:40:43 i Alla dessa saker,

Hoobastank-The Reason



I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just wnat you to know

I found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with every day
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's I need you to hear


I found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you [4x]

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just wnat you to know

I've a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you


Till han.
Jag var så trasig innan jag träffade dig,
De vet du, det vet jag.
Tror du aldrig riktigt förstod vad jag menade
men de spelar ingen roll för nu är jag hel igen,
De trasiga fanns inuti men jag tog ut de och krossade det.
Jag hittar fortfarande glasbitar som skaver men nu behöver jag inte ta bort dom sj.

The reason for all that I do is you.
För mig, för oss.
Kärlek för mig är du och jag.
Vår kärlek har gjort mig stark,
Stark som en Björn
Kärlek är när du håller om mig så att inget i världen kan skada mig.
Kärlek är när jag håller om din tumme.
Kärlek är när du borstar mitt hår eller när vi åker bil.
Kärlek är Henrik och Marie

image158

marie heart henrik.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-19 23:34:33

Ni är så söt ihop :)

Postat av: Laban

Publicerad 2008-05-20 17:32:27

Nuttigt

Postat av: Laban

Publicerad 2008-05-20 17:33:26

jag förstår inte!! min text som jag skriver försvinner på kommentarerna :( frågade om du tog studenten den 30, för då är det ju inte långt kvar, hihi :)

Play nice, love L.

Postat av: Laban

Publicerad 2008-05-20 18:21:13

Du, det låter som en rolig ide, ska se hur jag jobbar och hur mkt det kostar. Ska på festival i Götebrog och det kommer kosta skjortan, haha.

Postat av: I

Publicerad 2008-05-20 20:40:53

eran kärlek är vacker, på ett vis som inte många får uppleva.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela