MadebyM

Made with love Made by M

Rövar och väder.

Publicerad 2008-05-13 16:44:36 i Alla dessa saker,

Varför är det så konstigt väder nu för tiden?
Jag vill inte ha någon halv sommar eller halv vinter.
Om jag trodde på en allsmäktig Gud så skulle jag tro att han straffade oss.
Ge mig sommar nu!!

Idag har det varit en ganska, väldigt, lagom bra dag.
Tess var mega duktig på sin box idag och
Linnéa och Elin klarade sin redovisning perfa.
Vi hade en paneldebatt om institutionsvård för de som lider
av psykisk ohälsa. Vi var bra.

Ikväll då, vad händer nu?

Jag vill sova, jag vill va med Henrik, jag vill mysa.
Jag måste vara vaken, jag måste vänta tills imorn för att träffa Henrik och jag har ju då ingen att mysa med.

Våra fiskar ser lite hängiga ut.
RövPölsa och Theodore ska nog få sitt hem städat ikväll och sen ska några ogjorda läxor bli gjorda också!
Kanske bara kanske.

Känner att jag inte har så intressanta saker att säga idag så tills nästa gång.
"Nec scire fas est omnia" - Man skall inte veta allt.



Paramore- Crush Crush Crush


Crush
Crush Crush
 Crush, crush
(Two, three, four!)

Nothing compares to a quiet evening alone
Just the one, two I was just counting on
That never happened
I guess I'm dreaming again
 Let's be more than this

Ta hand om varandra.
/ M;

Kommentarer

Postat av: Laban

Publicerad 2008-05-13 17:48:20

Ja, han är väldigt lik i rösten, och i soundet. Men jag älskar ju Gavin, så det var väl därför jag fastnade för Teddy (som btw är ett sötare namn, hah)

denna låt är också grym :D tycker vi kan lägga ut dagens låt till varann och ge oss fem minuters nöje över internet. lite udda låtar, som ingen har hört. gillaru utmaningen? ;)

Postat av: Kickan

Publicerad 2008-05-13 19:22:58

Du tro, jag var sjukt trött! Men piggare idag,
hur är det med dig min Fairy? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela