MadebyM

Made with love Made by M

Idag är en ny dag.

Publicerad 2008-05-23 10:38:10 i Alla dessa saker,

Idag imorgon och dagen före idag.

Oj de har häntr mkt den här veckan.
Jag har gjort ett matte prov, varit på en trafikdag och sett en film från vägverket.
Don´t drink and drive, den var hemsk.

Tessan har fyllt år så vi har ätit tårta, Hazel har också fyllt år.
Vi har fikat, Linnsan har kört min super snabba mega moppe!

Jag och Annie såg en pjäs om kvinnomisshandel.
Jag och Nea åt minsann lite godis och njöt av att göra läxa, NOT

Några kom från försvarsmakten och informerade oss.
De sa att de va en kille som ljugit för psykologen när han skulle mönstra.
Han hade rullat in sig i en matte och sagt att han var en kåldome!!!
De tyckte jag var roligt men den kille hamnade på en båt inom lumpen och blev matros.

OPninjorna har haft ett uppdrag också och vi slutförde det.
 Det borde ni kunna se runt om i Lycksele :P

     
Älska mina skor, Ulla i lumpenklöder, en bil som har krockat i 50km/H. Annie som åker rakt in i en vägg i 7km/H
   
Födelsedagsbarn, Annie ska bli polis, Tessans gótårtor och Tindra som ligger med benen i kors.

image169
OPNinjorna

Nu är de helg gott folk.
Njut av den, de ska jag göra,
Ikväll blire jobb och mys med Benk,
Lördag blire Linnéa, kom och festa med oss vettja!
Söndag blire chill och jobb!


Jasonm Mraz- I´m yours

Ta hand om varandra, Play nice
/ M;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-23 12:05:14

så jävla fula bilder! :D hazel ser ut som en gris typ :) haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-23 16:47:35

Din tjejhund är bög :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela