MadebyM

Made with love Made by M

En dag som alla andra

Publicerad 2008-06-23 19:55:57 i Alla dessa saker,


Tag nu min hand och håll den hårt.
Tro inte att jag sviker dig i natt.
För svek jag dig jag svek mig själv
och dömde då min själ till evig plåga
i ett ändlöst mörker utan minsta ljus.
Tro inte att jag sviker dig i natt.

- De räknade sorgernas bok

De är verkligen inte lätt att leva,
Det finns så många kriser och saker man måste ta sig igenom.
Hjärtesorg.
Evig saknad.

Man måste fortsätta kämpa, fortsätta älska fortsätta minnas!
Livet är hårt men man måste komma på ett sätt som gör att det går att leva,
Lev livet!

Tesan, du är verkligen en speciell person,
Du kom in i mitt liv och de blev helt naturligt.
Kom ihåg att vi är fria själar vännen.
Älska, sakna och minns och sen ringer du mig.


En något full sötnöt!


Ett citat från en utarbetad kvinna som försöker förklara att hon jobbar mkt?

fröken Hults! säger:

jag är abra rbet arbeta arbert


Ta hand om er!
/ Marie




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela