MadebyM

Made with love Made by M

Tänkvärt!

Publicerad 2008-07-30 09:24:33 i Alla dessa saker,

Så förbannat att vakna mitt i en underbar dröm.
Jag vet inte vad som hände i drömmen riktigt men när jag vaknade hade jag
en tomhetskänsla inom mig.

Ännu mer förbannat var det när jag tittade ut och det inte var strålande sol.

Och när jag skulle cykla på jobbet så började det dugga.
Och jag som är nyklippt! Attans.

Men hur kasst morgonen börjar så är känns det skit bra.
Jag vet ju liksom att allt kommer ordna sig.
Allt blir bra.

I natt kommer jag också drömma och det verkar som om solen börjar titta fram igen.
Nu är jag på jobbet och visst mitt hår kanske inte är i dess bästa form men jag vet att jag är vacker.

Idag kanske jag inte är det på utsidan fast jag vet att jag är det på insidan iaf ;P

"In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don't worry, be happy...... "
Bob Mcferrin.

Play nice and have a nice day.
Remember. Don´t worry, BE HAPPY! :D

/Made by M, made with love 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-30 10:32:09

tack desamma :)

Postat av: Marika

Publicerad 2008-07-30 11:53:49

Låter bra det :)



Ha de bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela