MadebyM

Made with love Made by M

Hejsan

Publicerad 2008-07-15 15:08:28 i Alla dessa saker,

Nu sitter jag här på jobbet och har nyss fått en lugn stund.
Det är så roligt hur det ena sekunden kan vara lugnt som i graven
och sen nästa sekund är det som en stad full av männsikoätande myggor, CIRKUS alltså :D

Jag kommer bara bli fattigare och fattigare för nu har jag gjort en inloggning på Tradera.com
Haha nu är det kört, jag har redan budat på flera saker.
Ni får se senare :D

Just nu är jag husvakt, hund-och kattvakt och blomvattnare.
Mkt ansvar för en liten flicka som jag.
Men jag trivs faktiskt skit bra. Det känns så naturligt.
Ni ska få se en bild på Ellen senare. Ellen är en Chinese Crested.
A.k.a MonsterKorven! :P haha

Nu ska jag sluta men jag hoppas vi ses i Åsele ;P

Play nice ! / Marie

Kommentarer

Postat av: micchis

Publicerad 2008-07-15 17:21:22

det tror jag inte heller :) varför skulle du lixom?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela