MadebyM

Made with love Made by M

God morgon världen!

Publicerad 2008-07-16 08:42:20 i Alla dessa saker,

En underbar morgon, en underbar dag!!!!!!

Jag vaknade imose och var pigg, kan ni tänka er,
Det var verkligen sjukt skönt.
Solen sken och jag längtar tills jag slutar!!!

Igår sov jag flera timmar efter att jag var ute med Ellen.
Sen kom Fesan och Linnsan till oss. Mysigt att fika och snacka skit.
Fesan sov hos mig och det var skit mysigt, hoppas att hon kan följa mig om jag nu ska till övik.

GRATTIS!!!
Det är många som förtjänar ett grattis,
Grattis till Elin och Mikaels lägenhet.
Grattis till Ulla som ska få jobba på BB ända till oktober eller mer,
Grattis Ida till lilla bebisen! Jag ska bli moster!!
Grattis GrahnIda till Skeå, du måste satsa!!

Grattis till mig för att jag njuter av livet :D

Play nice! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela