MadebyM

Made with love Made by M

118100

Publicerad 2008-07-22 08:43:59 i Alla dessa saker,

Jag gjorde som Erika http://erjca.blogg.se/
Jag skickade en fråga till 118100.

Jag skrev:
"Vem är Marie Karlsson på Gnejsvägen 7 i Lycksele"

118100 svarade:
"Marie Karlsson är en 19-årig tjej från Lycksele. Marie beskrivs som en otroligt charmig
och snäll tjej med glimten i ögat. Hennes intressen är hundar, mode och långa skogspromenader"

Haha, vet inte om det stämmer men :D
Sen blev jag lite ivrig så jag ställde en till fråga.

Jag skrev:
Är Henrik Grundström en bra pojkvän?

118100 svarade:
"118100 tror att Henrik Grundsatröm är en bra pojkvän om den tjej han umgås med är tillräckligt
för honom. Orsaken till varför folk strular är oftast för att de inte tar relationer på allvar, jumer man tycker om en
person desto bättre är man som pojk/flickvän.Vet du att du skulle passa som flickvän så kommer han nig bli en bra pojkvän"

Haha tänk att det är någons jobb att sitta och skriva sånna mysiga sms! :D

P.S Henrik är en väldigt bra pojkvän! D.S

Lek fint barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela