MadebyM

Made with love Made by M

Underbart

Publicerad 2008-12-21 15:50:13 i Alla dessa saker,

Har haft en underbar helg,
Har lekt med underbara människor och haft underbara samtal.
Vi har sett underbara filmer och skrattat till underbara skämt.

Vi har haft filmhelg på Villaryd.
Det är så skönt att umgås med människo som är sig själva och sen är det inte mer med det.
Inga falska spel, inga onda blickar bara total ärlighet.

Det skönaste med att bli äldre är att man inser vilka männsikor som är bra för en.
Jag har iaf insett vilka som jag ska och inte ska umgås med.
Jag har lätt för att bry mig för mkt men det mår jag inte bra av.
Så nu umgås jag bara med de som gör mig glad.

Linnéa min vackre vän har skrivit mer om helgen.


Linnéas katter ville mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela