MadebyM

Made with love Made by M

Tisdag, ännu en dag!

Publicerad 2008-04-08 15:46:27 i Alla dessa saker,


"Pro sapientia et laetitia" - För kunskap och glädje



Nu var den skoldagen klar.
Och den har verkligen varit rolig.

Först hade vi vår PA redovisning.
De gick bra men jag tror folk hade lite tråkigt där på slutet.
Men vi fick igång en bra diskussion, som jag tror många tyckte var bra,
de gjorde iaf lärarna. :D

Jag hade fjärilar i magen och jag var kissnödig!
Jag blev rosig om kinderna men hade ändå skit roligt.

Sen skulle vi äta mat!

Då gick vi ut och stekte kebab!
De va fräscht likt som en kebab med mkt såååååås! ;P

Sen till lekarna, jag var lekfröken och kommentator!
Brännboll, stafett och dragkamp.
 
De som vann dragkampen vann vår soffan!
Haha ettorna vann!

Vi som är så tävlinginriktade blev lite så sura men vi hade så roligt att de knappt spelade någon roll.

Linnéa och Sandra har klarade körkortsteorin! Grattis till dom duktiga flickorna!

Och Elin är på jobbet, stackare!

Michan har fått jobb på ett hunddagis! Congrats girl <3

Men men, här kommer lite bilder!

   
Här presenterar i könssjukdomar!

  
vi pratade om kondomer!

  
Bondflickan Ida, Mary och Lyrtagarn Ulla


(Ida får inte hata mig ;P)
Så till nästa gång, ta hand om er!
Made with love, Made by M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela