MadebyM

Made with love Made by M

Surmuppa!

Publicerad 2008-04-06 15:38:34 i Alla dessa saker,


Ibland lyckas man med konstiga saker,
Man lyckas göra ens vänner sura på en.
De kanske är ovanligt men när man väl gör de så ligger man illa till.

Så eftersom jag är en äkta smörare och en underbar person  :P
så tillägnar jag detta inlägg till min vän som just nu är lite förbenad på mig.

Hon har lärt mig att dricka "innocent! smoothies. Hon hjälper mig att välja skor.
Hon säger saker som jag behöver höra och är alltid ärlig.
Hon ska på hultsfred och har en katt som heter PölsElsa.
Hon är Linnéa Lindberg!

Så nu hoppas jag att hon ska sluta hata mig.
För om sanningen ska fram så är Marie inte mcket alls utan fröken Linnéa!

 
image14
Med denna bild ber jag här med on ursäkt för att jag la på i örat.
 Bilden visar som sagt inte mig från min bästa sida men Linnéa är iaf vacker som dag.
Även up for anything guys ;P

Made with love, Made by M

Kommentarer

Postat av: llindb

Publicerad 2008-04-06 23:08:21

Jag var verkligen inte glad på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela