MadebyM

Made with love Made by M

Nu var den dagen avklarad.

Publicerad 2008-04-15 22:02:51 i Alla dessa saker,

Jag har inte bloggat på länge, är det för att jag har haft fullt upp eller för att jag har tappat skrivförmågan?
I guess we´ll never know.
Nu är jag tillbaka iaf.

Helgen kan sammnfattas med tre ord.

GUITAR HERO 3

Det var ungefär allt vi gjorde, spelade, spelade och spelade lite till.
Det var jätte roligt, blandat med lite jobb och lite mys och lite fika.
Jag jobbade på fredagen sen fikade vi på kvällen hemma hos mig med Hazel,
Ida och Johannes.
Lördag var fest, vi skrattade järnet.
Söndag, mys.

Bilder kommer strax på http://www.pixbox.se/alb_show_id774211_page0.html

En måndag har gått och nästan en hel tisdag.

Måndagen var hemskt men ändå bra tror jag,
Full av tårar.
Tårar av lättnad, tårar av sorg, tårar av kärlek.
Man lär sig alltid något nytt, vilka ens riktiga vänner är.
Vilka man kan lita på.
Vilka som kommer stå vid ens sida när man har det svårt.
Vad som är rätt och fel.

Idag har jag inte varit frisk alls,
släppt alla plikter för att bli bättre.
Fökylningar kan ta dö på en.

Känner att inlägget blev väldigt deprimerande, så snart kommer ett med lite mer glädje.
Men var rädd om de ni älskar, det är vad livet handlar om.

Made with love, Made by Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela