MadebyM

Made with love Made by M

Måndag, en ny vecka!

Publicerad 2008-04-07 23:12:26 i Alla dessa saker,

Idag har varit en bra dag om jag tänker efter.

Idag var den första dagen på omvårdnadsprogrammets hälsodagar!

Vi började med att äta frukost, vilket alltid är trevligt eftersom man får sova lite extra på morgonen!
Sen hade vi samarbetsövningar, vilket innebär att man ska samabeta i grupp!
Jag var med i en bra grupp, måste erkänna att jag inte vet vad alla heter men.

Övningarna bestod av hinderbanor och puzzelläggning.
Vi lekte Burträskbingo och skulle uppskatta sakers vikt.

Burträskbingo för de som inte vet är att man får en lista på massa saker som man sedan ska hitta
på en viss tid.
En sak var en sko med storlek 48, inte tvärlätt!
Sen skulle man hitta en svenskflagga och lite sånt smått och gott!

Min grupp vann!!!
Och det är alltid roligt att vinna!

Sen skulle jag och Annie (priviligerade) få håret fixat av frisöreleverna!
De va så jävla underbart!

Först tvättade Petra mitt hår sen la hon in en inpackning.
Sen MASSERADE hon min hårbotten, jag kunde lätt ha somnat där i frisörstolen!

Sen fönade hon och stylade med lockar, det blev v'äldigt romatiskt! haha

Annie fick världens hollywoodsvall! Snyggt!

Sen skulle vi spela volleyboll och jag lovar mitt lag vann mest av gångerna!
Det var också nice!

Så skoldagen var bra men sen skulle vi förbereda inför PA redovisningen som vi ska ha imorn!
Gaaaaah, är en lång historia! Har varit på skolan 10 timmar idag!

Så nu sitter jag här i köket med en ond fotled och funderar på att gå och lägga mig.

För er som vill ha mer bloggläsning så tipsar jag om: http://www.cocovanilla.blogg.se/

Aut omne aut nihil" - Allt eller inget

Så till nästa gång,
Over and out/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela