MadebyM

Made with love Made by M

Gårdagen.

Publicerad 2008-04-18 23:21:55 i Alla dessa saker,

Igår var jag och Ida hos Andreas och Kristina.
Så himla härliga männsikor, känns som jag har känt dem i evigheter, fast de har jag inte.
Så hoppas jag att jag blir som de när jag blir stor, gästvänlig och äkta.

Ida skulle skynda sig till bussen men vi hann äta en gooo soppa och lite sånt.
Ida missade bussen för hon är en klant.

    
Kristina, Isabella, Emma, Andreas,KlantIda och hunden Betsy.

Jag älskar glassen "lakritspuck" och jag ville ha massor så
senare på kvällen åt jag och Henrik gammeldagsvaniljglass men hockeypulver.
Det blev ganska coolt men inte lika coolt som en Lakritspuck!
Den glassen har funnits sen 1982!

 
Lycklig Marie äter också Hockeypulver.

Partyt fortsätter!



Over and out! / M
ps. Vill bara påminna om Shazzzzzz,
http://www.myspace.com/shazaamtheflowofthecentury 
d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela