MadebyM

Made with love Made by M

För evigt är allt jag begär.

Publicerad 2008-04-15 22:57:45 i Alla dessa saker,

Det här är ett äkta nörd inlägg men jag måste bara för att jag älskar verkligen den här mannen.

image46


Vi har en sån här "You hang up, No you hang up kinda love"
Han har gjort min trygg i mig själv, jag trivs med den jag är med honom.
Det är helt galet hur roligt vi har det ihop.
Det finns inte en människa på denna jord som känner mig bättre.'

Han är en sån här som ställer sig och rostar mina mackor efter att vi vart ute och festat halva
natten bara för att han vet att jag hatar att äta just dom mackorna orostade.
Han är en sån som tar ur mina linser när jag är döö trött.
Han är en sån som gör att det pirrar i magen.

Jag har inga krav, jag vill bara att vi ska vara tms för evigt.
Klart att man aldrig vet om man känner så om ett år eller fem men det är vad som känns just nu.
Man ska väl leva i nuet?

Vad som än händer kommer allt bli bra om jag får vara med dig Henrik.
With you, with you, with you.

http://www.youtube.com/watch?v=YKxg4oXlHXs

http://www.youtube.com/watch?v=PUjsFg18fAg


Jag älskar dig.
Kärlek/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela