MadebyM

Made with love Made by M

Om min önskelista.

Publicerad 2009-05-10 23:51:30 i Alla dessa saker,

 Önskelista!

  • En stjärna i himlen som heter Queen MaryKay
  • En alldeles egen rödhårig tatuerare som gjorde allt jag ville.
  • Ett körkort
  • En systemkamera.
  • En fondvägg med Marvel motiv.
  • Rött hår på mitt huvud
  • Kompletta boxar av mina favoritserie
  • En kock och en diskpojke
  • En Dvärgspets som ska heta Justin Bobby.
  • Att alla mina vänner fick allt de önskade.
  • Massa böcker på Adlibris.
  • 10 timmar extra per dygn.
  • Ett fickur, eller alla klockar som finns.
  • Massa pengar till vården.
  • En dator som jag inte vill kasta i backen.
  • En Dean Koontz autograf.
  • En kram av den döda Mailyn Monroe
  • En egen vampyr vän.
  • Att lära mig spela gitarr, piano och typ fiol.

Ett urval av mina önskningar
Synd att jag inte fyller år förrän i januari

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-11 17:44:39

Kocken kan jag bidra med och Henke kan diska.

Men då måste du komma hit först ler

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela