MadebyM

Made with love Made by M

Ordrabbel.

Publicerad 2009-01-19 15:36:48 i Alla dessa saker,

När man börjar en ny kurs känns det nästan som man borde få en ny hjärna.
Hjärnan är så full av kunskap från den förra kursen (kanske inte min hjärndöda men ändå)
så när man ska sitta och lyssna på något annat känns det som någon använder ens hjärna som basketboll.

Men det ska bli spännande,
I denna kurs ska man få använda sig av sina skådespelarskills.
Jag är en naturbegåvning(!?) vissa kanske misstolkar min talang som förvirring
men de skiter jag i för min pappa tycker ändå att jag är bra, speciellt när jag sover.

Idag börjar hårdträningen inför BEACH 2009! :P
Har redan slutar äta allt som man lever för.
Godis, Chips, Kakor, Tårtor, Glass
Ja helt enkelt allt gott här i världen!
Men lika glad är jag för de men gladast är nog mina lår.





Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2009-01-19 17:28:16

Så här kommer Hanni se ut när hon blir stor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela