MadebyM

Made with love Made by M

Om alla hjärtans dag inte kom från amerika.

Publicerad 2009-02-14 00:21:17 i Alla dessa saker,

Den 14 februari,
Dagen då ditt hjärta ska må bra.
Dagen då man ska vara med en valentine, äta smask mat och få blommor och choklad?

Eller dagen då man borde älska sina älsklingar extra mycket?
Dagen då alla som finns i ens hjärta borde få veta det?

Min dag kommer bli helt fantasiskt underbar.
Jag ska spendera den med de viktigaste.

Min familj kommer hit till Eagleshieldsbay.
Vi ska bada, umgås, äta kina och ha de bäst.

Livet blir ju även bättre när kvinnan i ens liv är här.

Så ha en bra alla hjärtans dag och ta hand om ditt hjärta.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-02-14 00:39:43

Men jag tror att Joel kan äta även om jag är en vampyr ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela