MadebyM

Made with love Made by M

Om Mina Vänner

Publicerad 2009-08-27 11:02:36 i Alla dessa saker,

Minns ni "Mina Vänner"-böckerna man hade när man var liten?
Jag hade massvis.
Fick en superfin av min klass när jag skulle flytta.
Hur mysigt som helst.
Vissa ville bli delfinskötare när de blev stora och vissa skrev att deras syskon var klantar.
Andra skrev att det värsta de visste var djurplågeri och att deras favoriträtt var blodpudding.


En av mina "Mina Vänner"-böcker
Brorsan har skrivit att det värsta han vet är Marie, alltså jag.
Han spelar även "Kibård" och hans fritidsintressen är att reta mig.


Jag hade visst gjort en egen i min egen.
Det står att jag är 136cm lång och att det värsta jag vet är att bråka.
Det bästa jag vet är mina föräldrar och att Backstreet Boys är mina idoler.



Där det står vad jag vill bli så står det "Sjuksköterska"
Och det är allt jag har att säga om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela