MadebyM

Made with love Made by M

Rain rain go away come again another day.

Publicerad 2008-10-02 01:26:21 i Alla dessa saker,


Dagen började väldigt knasigt men jag var iaf torr.
Jag sov väldigt mycket men jag var iaf torr.
Jag lagade mat och då var jag torr.
Jag lyssnade på radion och då var jag torr

Men sen, sen började det visst att regna:


Jag tror minsann att det regnade idag i örnsköldsvik.
Man kan visst se min nya älskade coola jacka, I love
Men nu är den blöt och hänger på mina toa för att torka tills imorn.
Jag ligger i sängen och är torr och fräsch!
Henrik har fått båda bilderna som MMS idag, jag tycker de är hur rolig som helst att få MMS
Jag fick en bild igår av Henriks macka, haha man blev mäkta sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela