MadebyM

Made with love Made by M

Igår och idag

Publicerad 2008-10-13 20:25:52 i Alla dessa saker,

Idag har jag varit ledig och det har varit underbart skönt!
Jag har hunnit ganska mkt faktiskt.
Tvätta och städa lite och till och med fixat en tid hos tandläkaren.
Är ju mitt sista år som jag får gratis så de är ju bäst att passa på.
Den 25 november gäller det. Samma dag som bror fyller år och samma dag som min gudbebis Bella åker till en mkt vacker plats.

Nu ska jag diska och trixa.

Hade väldans tråkigt igår och då började jag visst leka lite!

Sen växte jag upp, tog kort under en röd lampa och satte igång en underbar grinfilm,

P.S I love u

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-10-13 20:52:56

Marie, ge mig din adress så ska jag skicka brev :) <3

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-10-13 23:58:34

PS I love you is the shit <3

Plus att du hade rätt, en bild på din blogg fick mig att le :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela