MadebyM

Made with love Made by M

Housewife, I think not!

Publicerad 2008-10-15 22:22:10 i Alla dessa saker,

Jag är inte direkt fru material,
Jag lagar inte mat, jag hatar att stöda och diska.
Jag vet inte hur man duka med hundra gafflar och knivar.
Jag vet inte vilket vin som passar till fisk och jag vet inte vad man ska göra om man
spiller vin på en duk ( tar ett sugrör och förösker få upp det?)

Men vet ni vad, nu på senare tider vet jag inte om det stämmer.
Jag kommer aldrig bli en hemmafru men jag kanske blir helt okej ändå.
Idag bakade jag muffins, de har jag aldtig gjort förut tror jag.
Dom blev goda också och det var ju bra.

Receptet tog jag från den här sidan.
Ni får inga bilder för de orkar jag inte men ni kan få en bild på
nånting väligt underbart. Mat på Lobbyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela