MadebyM

Made with love Made by M

Jaha

Publicerad 2008-04-28 22:56:00 i Alla dessa saker,

Lyssna och njut medan du läser.





Igår var jag på barndop.
Det var intressant och obekvämt och fint.
Intressant för att det var ett katolskt dop
Obekvämt för att det var en kyrka
Fint för att det var mitt gudbarn som döptes.

image146
Mina<3
 


Grillning med massa folk ikväll på Hedlunda Avan.

Marshmallows, korv, cola, majskolvar,
smör, hundpussar, salt.

Orkar inte skriva alla som var där med det var mycket folk.
Gamla och nya vänner.
Vänner de va länge sen man hängde med och vänner som man träffade nyss.

Jag hade jätte trevligt och vill göra om det snart.
Vill pussas mer med Dizze :P



Hoppas de går bra för Jojje på lyktstolpen
Hoppas Anna får de bra utanför landet.
Hoppas Linnéa luktar gott nu när hon har duschat.
Hoppas det är sol imorrn.
Hopppas Sheryl blir båtbyggare.
Hoppas Annie inte är alltför nervös.
Hoppas Niklas bil inte är helt kaos.
Hoppas Henrik läser de här
Hoppas Ida får sova gott.
Hoppas jag slipper skolan imorn!

Puss och hej leverpastej ( Till Beas ära)
http://beab.blogg.se/

/ Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela