MadebyM

Made with love Made by M

Om livet nu för tiden

Publicerad 2009-09-30 12:54:18 i Alla dessa saker,



Jag har nya strumpbyxor.
Jag älskar dem bara för att de är så väldans coola.
Inköpta på Åhlens minsann. Inte illa pinkat eller vad säger ni?

Igår gjorde jag så himla mycket så det orkar ni knappt läsa.
Förresten så har jag gjort så himla mycket hela veckan så det är sanslöst.
Och lika mycket har jag kvar att göra. Men det är ju för det mesta roliga saker så då går det ju bra :)
Det är så mitt liv är nu för tiden.
Fullt ös medvetslös.

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2009-09-30 13:17:10

Ja, verkligen.

Livet hade kanske varit lite enklare om vi varit Dvder. Fast jag skulle aldrig spola förbi dig! För du har fina strumpbyxor minsann!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela