MadebyM

Made with love Made by M

Om Axel, du älskade Axel.

Publicerad 2009-09-28 16:31:14 i Alla dessa saker,

Förbannat Axel nu gör du så här igen.
Vi har ju känt varandra i hela vårt liv.
Du har alltid stått vid min sida, alltid funnits där.
Men nu är det som att jag inte känner dig längre, eller känner jag dig kanske för väl.
Jag har alltid sett dig som en del av mig.

Varför måste du såra mig så. Det enda jag nånsing velat är att du ska vara lycklig.
Det gör så ont ont ont, smärtan skär genom kroppen på mig och jag vill bara att detta
lidande ska snabbt vara över och jag med armkraft klammra mig fast vid livsgnistan
innan sista vindpusten släcker den för gott.

Du och jag sida vid sida ja så måste det vara!
Jag skulle inte vara en hel person utan dig. Mina armar skulle inte räcka till att omfamna allt
jag håller kärt om inte du fanns där och lånade mig en hjälpande hand, bokstavligt talat.
Nej ett avsked, en separation från dig skulle vara alltför smärtsam så jag antar att du
får hänga med ett tag till.



Min Axel, han har ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela