MadebyM

Made with love Made by M

Om pärlmustascher.

Publicerad 2009-10-13 20:08:08 i Alla dessa saker,

Som jag sagt hundraelvagånger så älskar jag mustascher.
Så jag slängde ihop några i lördags.
Var nog lite väl salongsberusad för jag la först inte dit bakplåtspapper
och fattade inte varför pärlorna fastnade på strykjärnet.

Men det löste sig och det började inte brinna.


Alla fick olika färger. Fesans matchade hennes linne som man inte ser på bild.


Annie var snygg och väldigt cool i hennes blåiga mustasch.

Det var rätt spännande att försöka hitta snören till varje mustach men det löste sig.
Slet i mina kläder för att hitta till alla.

Det sämsta är att jag inte hittade min. Så jag blev utan.

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2009-10-14 10:29:02

Då var det alltså därför Annie hade en.

Jaha, så jag var inte värd en va?

Ah, riktigt snällt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela