MadebyM

Made with love Made by M

Om barn och vuxna.

Publicerad 2009-10-12 23:30:46 i Alla dessa saker,



Jag måste vara ett barn.
Jag skrattar sjukt ofta.
Kanske för att jag har roliga människor omkring mig
eller så är det för att jag är en sån där irriterande människa som
skrattar åt mina egna skämt!
Kanske båda.
Mest troligt både.

Förresten så kommer bilderna med fakta härifrån.
Skit roligt att gå in och kolla.
De postar en rolig fakta varje dag.

Translation: I have to be a child.
I laugh very often.
I don't know if it´s because I have funny friends or if
I one of thoose who laugh at my own jokes.
Propably both.

Kommentarer

Postat av: VERITAS

Publicerad 2009-10-12 23:46:04

Neej,.. Det har jag inte sett.. Haha.. Va kul att jag också råka göra ett då.. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela