MadebyM

Made with love Made by M

Om en bok

Publicerad 2009-10-07 17:21:52 i Alla dessa saker,

Efterlysning!

Jag letar efter en bok som jag har läst men som jag inte kan hitta.
Har läst den både på svenska och engelska och jag minns att jag tycker den är söt på båda språken.

Den handlar om två systrar som flyttar ut på landet för att undvika kriget i storstan.
Tror att de är Brittiska.

Men i alla fall. Den ena syster är vacker och hennes enda önskan är att bli gift.
Den andra däremot som boken handlar mest om har lite mer drömmar än så.

Hon hittar gamla dagböcker i stugan de fått låna.
Och så åker hon på dans och stoppar massa apelsinskal i sian underbyxor som sen
flyger åt alla håll när hon dansar.

Sen är det en pojke med stora glasögon som säger att hon måste ha sex med honom för
att han ska bli pilot.
Och sen blir hon kär i killen med bokaffären typ.

Snälla någon måste ju veta vad boken heter!


Annars blir jag suddig och dör.
Ser ni det har redan börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela