MadebyM

Made with love Made by M

Om saker man han hitta hos min farmor och farfar.

Publicerad 2009-11-20 07:50:48 i Alla dessa saker,










Saker man kan hitta hos mina farföräldrar,

1. Min farmor är snäll och matar alltid vinterfåglarna.
Brukar sitta och titta på den och filosofera.
På denna bild så hjälper min syster till att lägga dit maten
2. Fågelmaten i huset.
3. Hunden Tindra är överlycklig att få vara ute så hon drar en dans.
4. Fiskar som min pappa och farfar fiskat.
5. En sån där väska man kan sitta på när man fiskar. Man kan även ha varm choklad i den
6. Min stickning, som inte är klar på bilden men som är klar nu..
7. En käpp som min farmor måste använda för att kunna gå och den hänger
i hallen på ett gammalt element.
8. Ett supergammalt Fia-med-knuff. Jag vann inte.
9. Väggen i vardagsrummet som är fullt med hela vårt släktträd, ungefär.
10. Korsstygn. Det är jag som gjort den och den har farmor planterat i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela