MadebyM

Made with love Made by M

Om sagan jag vill skriva.

Publicerad 2009-05-11 10:46:32 i Alla dessa saker,

Har ni tänkt på att i alla sagor så är det prinsarna som räddar prinsessorna.
Och visst det är ju super gulligt och allt sånt där.
Men jag skulle vilja skriva en saga om en prinsessa som räddar en prins.
Hon ska smälta hans kalla hjärta.

The Beauty and the Beast är väl kanske lite så nu när jag tänker efter.
Skönheten räddar väl Odjuret.

Men ändå, en sån saga vill jag göra.

Prinsen ska gå omkring och frysa hela tiden.
Han ska ha varma handskar och tjocka skor men han kommer ändå frysa.

Men sen kommer en vacker prinsessa och smälter hjärtat och han blir varmt!
Fint va?
Om jag bara hade någon som kunde rita min saga!

Även så är jag seg för The Used har tydligen gjort en ny skiva som släpptes för ett år sen och det har jag visst missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela