MadebyM

Made with love Made by M

Om min gamla cykel

Publicerad 2009-06-22 13:36:45 i Alla dessa saker,

Jag ska fixa min cykel!
Det är en gammal skrutt cykel men det är min!
Den rullar både framåt och bakåt(om jag styr den bakåt såklart).
Bromsarna funkar och den har tillhört min pappas moster.
Hon har rött hår och är fräkning över hela kroppen.

Nu är cykel, (som jag tycker vi ska döpa till något fint) blå och vit och rostig.

Men jag ska rosta av den och måla den lila med vita blommor.
Det kommer bli så vacker så vackert!

Bilder kommer senare!

Ska även ta tillfället i akt och skriva RIP till min ännu
gammligare cykel som jag fick av underbara Elin.
Någon tjyv i Övik har en väldigt fin färgglad cykel som en gång varit min.
Hoppas cykeln mår bra och att den som nu tyckte att den behövde
och skulle älska cykeln mer än mig använder den flitigt och tänker på mig ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela