MadebyM

Made with love Made by M

Om Canada

Publicerad 2009-07-28 15:07:46 i Alla dessa saker,

Mina päron har varit i Canada.
De tänker köpa hus där
De säger att jag måste jobba där när jag är färdig utbildad.

När pappa kom därifrån hade han Cowboyhatt på sig och såg fruktansvärt nöjd ut.
Hannah hade leksaker i vansinne och Mamma presenter till mig.
Jag fick en väska ( man kan aldrig ha för många,det vet jag för det har Linnéa sagt)
Jag fick kläder, Body lotion från Victorias Secret, ett smycke, solglasögon. Mer också men nu minns jag.
Jag är ändå inte så intresserad av materiella ting.

Men Canada verkar vara the new shiiit?

Canada är den engelska och även franska tydligen.
Den svenska översättningen är Kanada.

För er som inte visste det.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela