MadebyM

Made with love Made by M

Jag har....

Publicerad 2009-01-29 17:13:59 i Alla dessa saker,

Undra om jag är sämst på att uppdatera?

De har som vanligt hänt hundra miljoner saker som jag borde skriva.
Jag har fått mina pengar, som nu är slut.
Som vanligt.
The story of my life :P

Jag har ju fyllt år, vilket va härligt.
Jag har gått på systemet för första gången i mitt liv.
Jag har blivit moster!!!!
Jag har hunnit träffa Ulla och Hazel en snabbis
Jag har sett  Twiligth på bio.
Jag har varit i umeå och ätit kinamat.
Jag och Samuel har köpt spelet " Med andra ord"
Jag har myst med Marlene en hel dag med hennes fina naglar.
Jag har träffat Ida första gången på 5-6 veckor.
Jag har hittat Moas kamera på hotellet.
Jag har träffat Tess och Annie,
Jag har dansat och dansat.
Jag har varit med när Linnéa köpt skönlitterära böcker för över 600 kr!
Jag har köpt en ny mobil
Jag har fått ett VISA kort.
Jag har fikat med min bror.
Jag har fikat med min syster.
Jag har gjort våta villy på Pontus

Jesus vad jag hunnit!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela