MadebyM

Made with love Made by M

Dagens troligtvis sista inlägg.

Publicerad 2009-01-20 23:36:01 i Alla dessa saker,

Dagen börjar komma till sitt slut.
Och jag har snart gjort alla de fem sakerna
jag skrivit upp i min handflata.

I slutet börjar man blicka tillvbaka på början som den visa Brad sa i filmen Mr & Mrs Smith.
Så det har jag gjort och insett att man hinner mkt på en dag.

- Jag har somnat på vår 15 minuters rast, snarkade även.
Så nu har mina kära classmates hört den inre grisen i mig.

- Jag har skurit mig med en kniv så jag började blöda.

- Har köpt kurslitteratur boken "Utvecklingspsykologi" för 270 kr.
Fick då även ångest när jag insåg att den andra boken jag måste köpta kostar 380!

- Jag har ätit fruktsallad och tänkte faktiskt på choklad under tiden jag åt.

- Vi har börjat på vårt "Case" och det känns bra.

Så nu gott folk ska vi sova så gott.
Over and out.


Denna underbara låt ska jag lyssna på när jag ska sova om några timmar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela