MadebyM

Made with love Made by M

Beebisar.

Publicerad 2009-01-19 16:13:08 i Alla dessa saker,

De här med bebisar. Bebis med E.
Alla blir med barn nu för tiden.
Det är världens BabyBoom i Sverige, i Norrland, i Lycksele.



Det är super härligt för alla som ska ha men jag har alltid tänkt att jag tänker vänta.
Roligt för dom med det kommer inte hända mig.
Men dom finns överallt, på film, på gatan, i böcker, överallt helt enkelt.

Så jag måste erkänna att jag har mjuknat.
Tänk va mysigt med en liten.
Små små fingrar, små små tår,
Bebis-lukten som är Guds gåva till näsan 
Den lilles söta näsa och vackra ögon.
Jag skulle inte ens bry mig om allt bajs eller alla tårar.
För jag vet att allt skulle bli bra.
Jag skulle bli förundrad över att någon så vacker fick plats i min mage.

Ja som sagt mitt hårda yttre har mjuknat och blivit till en liten klump som lagt sig längst ner i tårna.
Linnéa säger att 2009 är mitt bebis år med det tror jag inte.
Mitt kärleksbarn får vänta ett tag.
Ett stort grattis till alla blivande mammor och pappor!

Och jag har ett stort hjärta så jag kan bli moster till alla.
Väntar med spänning på att bli moster snart.
Jag hoppas den lille kommer på fredag, på min födelsedag.
Det skulle väl vara nånting Ida?

 
Mitt vackra gudbarn Isabella.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-01-20 02:48:31

Haha vad du är söt gumman! Vi får försöka sikta in oss på fredag nu. Hade ju värkar i 17 timmar igår - imorse, men ändå kom igen bebis ut... Yeye, den kommer när den kommer. Förhoppningsvis då på fredag ;D

Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela