MadebyM

Made with love Made by M

Bananer är för apor?

Publicerad 2009-01-20 08:01:59 i Alla dessa saker,

Andra träningspasset för veckan är över.
MIna extremiteter känns som kokad spagetti respektive okokt.
Det var skönt, så nu i äkta finnenbanan-anda har jag smällt i mig en banan.
Ska fika ordentligt strax.
Funderar om jag ska duscha eller om jag kan komma undan med att den "härliga" doften
från min kropp är en sorts ny parfym, helst Dior eller något sådant fancy!!

Trodde att jag aldrig skulle somna igår men det kunde jag faktisk.
De va en skön men dock drömlös natt.

Ha en bra dag nu alla världens människor!
I helgen blire dans mina vänner. börja tagga nu!!!

Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2009-01-20 13:59:37

Men M!!!! Nu är de helt kört. Jag måste få dansa ihelgen. Blev sjukt taggad nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela