MadebyM

Made with love Made by M

Why but why!?

Publicerad 2009-02-03 20:03:03 i Alla dessa saker,

Varför höja hyrorna?

"Vi arbetar ständigt med att förbättra vårt arbetssätt och strävar mot att göra rätt
saker på rätt sätt för att skapa ett ännu bättre och mer prisvärt boende.
Vi ser dock att under 2009 stiger flera av våra tunga kostnadsposter kraftigt."
- Övikshem


Om dom verkligen vill göra rätt saker på rätt sätt kan de väl låta lilla jag bo
helt gratis iställlet för att höja min hyra.
Den är ju en aning hög redan!
Jag skulle kunna köpa alla sex scrubs boxar, alla Friends säsongen och Sex and the city och ha 389 kronor kvar.
Och ja gott folk, jag har räknat.
Och ja gott folk, jag KAN räkna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela