MadebyM

Made with love Made by M

Om jag ändå inte vore så vuxen.

Publicerad 2009-02-09 14:53:52 i Alla dessa saker,

Ge mig lite kaffe tack.
Jag som i hela mitt mycket långa liv har jag påstått att kaffe inte är nånting för mig.
Att det ät nånting för vuxna männsikor och att jag aldrig kommer bli så vuxen.

Men nu sitter jag här i min egna lägenhet och funderar över vad man ska köpa för
mat i veckan och saknar en kaffe kopp i handen.
De är väl för tokigt.

Sökte på kaffe på Google.
Visste ni att det fanns en hel sida om kaffeinformation?
Men nu vet ni och det är väldigt viktigt vetande.


Lilly Allens nya låt The Fear.

I want to be rich and I want lots of money
I don't care about clever I don't care about funny
I want loads of clothes and fuckloads of diamonds
I heard people die while they are trying to find them

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela