MadebyM

Made with love Made by M

Om ändå helgen vore längre.

Publicerad 2009-02-16 10:15:44 i Alla dessa saker,

Min helg har förövrigt varit underbart najs.
Shopping och BodyMods på fredagen.
Och Ohhh, va vackra mina damer blev :)
Ni kan få en bild på Linnéa men tyvärr inte på Annie..

Lördagen spenderades på paradisbadet..
Hannah njöt av varje sekund och jag börjar känna mig gammal.
De va roligt ändå,
Linnéa a.k.a Tjuren drog till sig blickar och de va underbart

Alla trodde vi va ett lesbiskt par med vår unge.
Och vi lät dom tro de!!

Aldrig förr har jag varit så fruktansvärt sugen på att äta godsaker som då.
Kulglass och massa smaskiga saker.

 
Vacker Tjur.                                               En syster och en regnbågsglass.

Frestelser.

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-03-04 16:28:00

Glass må vara de bästa som finns på denna gjord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela