MadebyM

Made with love Made by M

Om den där Linnéa.

Publicerad 2009-12-18 20:05:36 i Alla dessa saker,



Unforgetable, that´s what you are.



Tycker denna låt är så söt, denna flicka också.
Det är något speciellt som gör att samtligt som jag vill döda henne
så älskar jag henne och krama henne
Kanske ska döda henne genom att krama henne?

Och när du flyttat så kommer jag sakna dig och åka ner till dig.
Då ska jag prata franska som jag har lärt mig på kurs och stryka dig på sternum till du somnar.
Sen ska vi dricka kaffe och äta kakor på något kafé och skratta så där oförskämt högt
Och så ska vi på Beyond Retro och handla tills vi är så fattiga att vi slutar äta.
Men det bryr vi oss inte om.
Det enda vi bryr oss om är varandra och vårt hus vid vattnet.
Och så kommer vi va snyggast sminkad i hela världen.
Och anledningen till att jag skriver detta här är för att du inte var inne på Msn och jag
orkar inte leta min mobil och behövde säga allt detta nu innan jag sprack.
Men nu när jag skrivit klart så hittar jag min mobil och jag har blottat mitt hjärta helt i onödan.

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2010-01-05 21:26:37

lägg gärna en röst på min blogg på tävlingen är du snäll:)

kram pauline<3

http://saatisfaaction.blogg.se/2010/january/vidare-i-veckansblogg-tavlingen-ar.html#comment

Postat av: camilla

Publicerad 2010-01-13 15:01:42

Oj så fint du skriver :) Önskar att jag hade en vän som dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela