MadebyM

Made with love Made by M

Om Ljussvärd.

Publicerad 2009-08-02 01:41:44 i Alla dessa saker,

Natten till dagen som nu är natt drömde jag en lite udda sak.

Först hade alla trevligt.
Vi satt utomhus och umgick vid en lekplats.
Innan vi ska lämna lekplatsen och gå så ser jag Henrik.
Den jäveln raggar på en annan flicka,
Tar hennes nummer och sånt.

Jag bli vansinnig och springer iväg.
Tar fram mitt ljussvärd och börjar fäktas med två små pojkar.
Jag har grymma skills och fäktar bort dem en efter en.
Pojkarna märker detta och tänker attackera mig samtidigt.
Men då från ingenstans blir mitt enhandssvärd en ljusstav och jag äger.
Sen vaknar jag.
När jag vaknade var Henrik så mysig så jag kunde ju inte sparka på honom
för hans hejdlösa flörtande.




Det lustiga är att jag senare idag ser en film som heter "Fanboys"
Som handlar om Star Wars och sånt.




Det kanske var mitt undermedvetna som förberedde mig eller så var det bara en slump.
En slump. Tss



Och för er som inte vet vad ett Ljussvärd är.( Ligthsaber) så är det
de lysande grejerna på bilden.
Om ni vill veta mer så gå in på google.se och skriv "Star Wars"
Orkar inte ge er någon länk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela