MadebyM

Made with love Made by M

Om sms.

Publicerad 2009-08-31 23:01:11 i Alla dessa saker,

Ett sms kan göra så att hela dagen blir underbar.
Ett sms kan göra så att man ler och känner sig varm i hjärtat.
Fast då å andra sidan så kan man bli galet ledsen och sårad av lite text.

"Tack Marie. Jag älskar dig med"
30 aug 2009 09:49 av P

"Vi kommer alltid vara vänner Marie Karlsson!
Det kan inget ändra på. Jag hoppas du får en härlig höst med roliga upptåg"
27 aug 2009 21:34 av Louise

"Åh Marie :) jag sitter och läser dina jätte gamla blogginlägg!
Helt underbara,jag vill att det ska vara gratis mms igen!
Och att vi ska gå skola igen :) Va knäppa vi var men hade hur kul som helst
:) Hoppas din dag blir underbar, din blog har gjort min dag iaf :) puss kram"
14 aug 2009 09:03 av AnniePannie

"För utan dig kan jag inte vara..."
28 aug 2009 21:35 av Henrik



Snygg bild på Benk som jag tagit.
Lite reklam för Systemet.

Men som sagt.
Skicka fina mess till alla!
Man blir galet glad.

Kommentarer

Postat av: Hazel

Publicerad 2009-09-01 07:16:51

hej marie. jo jag fundera på att börja boxa men anna har redan paxat mig:P (skulle jag boxa med någon annan kommer hon att boxa på mig) ja det har ju inte blivit av olika anledningar. men bor du i lycksele nu eller har jag missuppfattat det hela?

Postat av: linnéa

Publicerad 2009-09-01 14:25:18

Fan va snygg bild!

Och det beror inte bara på att det är sprit, och henrik, på bilden. utan. Typ, något annat. kanske. kanske gubben längst bak var lite snygg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela