MadebyM

Made with love Made by M

Om alla hette Marie så skulle det vara mer kärlek i världen

Publicerad 2009-04-21 17:07:13 i Alla dessa saker,

Läste i gårdagens Metro att folk har börjar döpa sina döttrar efter artisten Lykke Li.
Jag tycker faktiskt att det är ett väldigt coolt namn.
"Här är min dotter Lykke Li, hon är lyckli' !" Typ
Hittar ingen låt av henne som stämmer in på mitt humör idag så de får bli en annan dag.
Roligt med namn, hoppas jag får många barn.
Marie betyder för övrigt "älskad" så de va ju vackert.

Jag skulle ju studera hela dagen men så somnar jag på sängen.
Men jag mår illa hela tiden, hela hela..
Underligt. Henrik säger att jag kanske har någon sjukdom.
Spännande.


Me misses u

Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2009-04-22 20:01:51

And me misses you miss M.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela