MadebyM

Made with love Made by M

Om drömmar

Publicerad 2009-04-29 01:32:43 i Alla dessa saker,

Jag och Nalle ska drömma om våren.
Blommor och bin så att säga :D



Vi ska även drömma lite om att jag är tatuerad på armen.
Ska skriva Systra Mi.
Dels för att jag älskar filmen Ronja Rövardotter,
En av mina absoluta favorit filmer och i den säger dom de.
Även för att när jag är klar sjuksköterska så är jag en "Syster"
Och då även för att jag är en syster och min älskade bror brukar kalla mig Systra Mi.
Det är den största anledningen.
Och hör och häpna jag har ytterligare en anledning.
Min släkt kallar mig för Mi, speciellt min farmor, hon säger Lilla Mi.



Sen ska jag nog drömma om att flyga lite.
Det skulle vara skönt.
Men nu ska jag lägga mig,
Sov gott världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela