MadebyM

Made with love Made by M

Om dagen som kallas torsdag för oss dödliga.

Publicerad 2009-04-30 16:42:48 i Alla dessa saker,

Ett inlägg bara för Henriks skull.

Idag har jag varit på staden och haft det trevligt.
Åt glass och pluggade.
Började sedan inhandla ångest.
Jag är ledsen Tanten men jag måste skriva att jag "vill ha" saker.
Massa massa saker.
En cool hårgrej från Glitter,
En ring formad som en tangent med texten ESC på. Nördig och bra.
Ett par aprikos färgade jeans på Carling.
Lacklegging och de fulsnyggaste solglasögonen jag sett.
Vita bågar med lila glas. Gjorda för mig, I think sooo.
Ungefär hundra armbandsur på Ur och Penn
Och sjklart massa massa mer.
Jag är lycklig och nöjd med allt, gillar bara att ha fina saker omkring mig.


Blåbär, Choklad och Regnbåge.


En robot.

De fulsnygga glasögona

En kille som spelar gitarr och går omkring samtidigt.
Mkt fint.

Kommentarer

Postat av: Samwise

Publicerad 2009-04-30 16:57:07

Coola glasögon till en cool brud :D

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-04-30 21:15:49

ler det är skillnad vännen på om man är 20 år och vill ha, än om man är 50 och fortfarande vill HA.



Du ger mig fantastiska uppslag för julklappar och födelsdagar många år framöver när du skriver vad just DU vill ha :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 22:35:21

tack tack :) glassbilden va fasan snygg;)

JO jag vet men täck för at du säger de hahaha :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 22:36:16

de va ulla som skrev ovan glömde skriva mitt namn :P smart va ?!

Postat av: Martina

Publicerad 2009-05-03 00:10:14

OH! Mina favoritkranar i bakgrunden! :)



Va fint det va med din tatuering på benet förresten på bilden nedanför. Sjukt stiligt! Funderar om jag måste förlänga min text till benet så det går runt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela