MadebyM

Made with love Made by M

Om allt och inget.

Publicerad 2009-04-30 12:09:45 i Alla dessa saker,

Oj herrejesus vad jag saknar min vän.
Hon är så vacker och jag saknar hennes åsikter.
Även om de retar gallfebern på mig ibland.
Hon kanske har tappat mitt nummer.
Väntar spänt i alla fall.

Dagen ser ut som så att jag ska ut i det vackra vädret.
Ska ta med mig skit, eller jag menar skolböckerna.

Det blir toppen.

Nu ska jag göra mig redo för världen.
Krigsmålning och allt de andra.
Tror till och med att jag ska ta på mig min söta studentklänning från förra året.
Då får jag känna mig extra fin



Halva jag fattas, min vän

Kommentarer

Postat av: Oskar Wernersson

Publicerad 2009-04-30 13:06:33

Klart jag inte såg ful ut. Det är ju trots allt mina kläder;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela